mencari kedamaian hati dan ketenangan jiwa...

Thursday, May 26, 2011

rindunya padaMu ilahi.....


Aku teringin benar untuk kesana lagi.2016...adakah aku mempunyai rezeki umur lagi?Mudaha-mudahan Allah menyampaikan hasratku ini.Lusa mak,abah dan adik balik,tak sabar-sabar nak jumpa.Aku bersyukur masih mempunyai keluarga yang lengkap,ada ibu dan bapa.
Semasa aku mengunjungi Makkah aku belum berkahwin lagi.Aku ikut rombongan atok sedara.Masa tu bayaran RM4400,singgah di Mesir dan Jordan.Dapatlah tengok Universiti Al-Azhar,merentasi Sg Nil,Masjid Ali yang penuh bersejarah,gua Al-Kahfi,Makam Nabi Syuib dan rumah rehat Raja Malik al-Fisal.Akulah yang termuda sekali dlm rombongan tu maka banyak tumpuan yg diberikan kepada aku terutama semasa check-in kat Jeddah,nyaris tak lepas...

Ya Allah..sempurnakan imanku dengan melengkapi Rukun IslamMu dan perkara2 yang tidak kusedari dosa dan pahalanya hanya Kau yang Maha Mengetahui,Astaghfirullah al Azim.